1.1.2015



Kohti uutta



Joulu on jäänyt taakse ja pari päivää olen ollut jo töissäkin. Kotona on vielä joulua esillä ja tarkoitus pitää ihan loppiaiseen asti. Olen odottanut, että milloin tuo hyasintti puhkeaa kukkimaan. Nyt näyttää lupaavalta, valkoista näkyy jo.
Eilinen uudenvuoden juhlinta meni osaltani ohi, olinhan yhdeksään töissä. Hienoa rakettisadetta seurasin täältä korkealta ja odottelin teiniä kotiin palaavaksi. On se vain hyvä, että on puhelinyhteys olemassa, tietää suurinpiirtein missä lapsi aikaansa viettää.


Odotan innolla vuodenvaihteen jälkeen alkavia jumppia ja myös huomenna alkavaa 21 päivän treenihaastetta (Tikis), johon olen ilmoittautunut. Aika vähällä suklaalla menin tämän joulun, mutta muuten olen puputtanut kaikennäköistä. Muutama joulukilo on siis sulatettavana. Lenkkeily on jäänyt niin vähäiseksi näiden pimeiden, kylmien säiden takia. No, kyllä se siitä taas lähtee, kun kevät koittaa ja aurinkokin alkaa pilkistellä.

Neuleita on talven aikana syntynyt useampi, lähinnä puseroita. Tästä kuvan neuleesta on tulossa pipo. Näihin pieniin neuleisiin olen hyödyntänyt langanjämiä.
 Seuraavaksi pitäisi neuloa varmaan jonkinlaiset töppöset, koska varpaat on niin jäässä täällä kotona. Kylmät lattiat, vetoisat ikkunat ja liian vähän pistorasioita, siinä tämän ihanan, vanhan (rakennusvuosi 1961) talon huonot puolet. Silti tämä tuntuu niiiiin kodilta! Mielelläni  kärsin pienistä puutteista, että saan asua tässä talossa.


Tämä kuva on otettu joskus marraskuussa, kun aurinko laskee Päijänteeseen, Kuvan myötä toivotankin mitä parhainta Uutta Vuotta 2015.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti