28.4.2018

Lampunvarjostin ja viikonlopun suunnitelmia





lampunvarjostin, sänky

Olipa ihanaa herätä tänään upeaan auringonpaisteeseen. Toki kylmää on aamuisin edelleen, mutta kyllä se siitä pikkuhiljaa lämpenee.
Olen kipuillut koko viikon selkäni kanssa, ja se tahtoo välillä viedä mielen matalaksi. Kivun syytä en tiedä, välillä se on poissa, ja sitten se taas tulee kiusaamaan. Ehkä tästä tulee kuitenkin hyvä päivä.

lampunvarjostin, sisustus

Olen saanut lampunvarjostin tuunaukseni tehtyä ja lopputulokseen olen oikein tyytyväinen. Siitä ei tullut ihan sellainen, kuin olin ajatellut, mutta hyvä niin. Täällä näkyy tuo varjostimen alkuperäinen ulkonäkö.
Alkuun ajattelin, että vaihdan vain sisemmän kankaan ja päällä oleva organza saa jäädä. Ei se sitten näyttänytkään hyvälle, ja niin tein molemmat kerrokset pellavasta.
Nyt kerrosten korkeudet on toisin, kuin alkuperäisessä, eli sisäpuoli on lyhyempi, kuin ulkopuoli. Valo siivilöityy kauniisti kerrosten läpi. Materiaali on siis kokonaisuudessaan kirpputorilta ja hintaa tuolle varjostimelle tuli alle viisi euroa.

kukka, pelargonia

Tänään on tarkoitus viimein pestä parvekelasit ja siivota kaapeista talvivaatteet. Muutoin viikonloppu menee mukavissa merkeissä. Huomenna näen ihanat ystäväiseni lukupiirissä, ja samalla reissulla on tarkoitus käydä myös Jyväskylän Designtorilla.
 Maanantaina juhlitaankin vappua ja minä pyöräilen ystäväni kanssa tuohon lähikuppilan terassille nauttimaan (toivottavasti) auringosta ja hyvistä vapun antimista.
Kivaa viikonloppua ja vappua myös sinulle.


Minna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti